1WebDesign

Americký štýl stránky


Menu:


Položka 1

Položka 2

Položka 3

.....

Amerika

Americký spôsob webu je spravený s veľkou eleganciou.
Základnou črtou je požívanie tabuliek na rozdelenie stránky na menšie časti. Toto bolo pravdepodobne spôsobené reklamou umiestňovanou na web, kedy bolo potrebné vyhradiť miesto na reklamný baner. Základné členenie je podobné tomu čo tu práve vidíte. V ľavom hornom rohu je väčšinou logo spoločnosti, vedľa neho už spomínaný reklamný baner. Táto časť má malú výšku, iba tak, aby sa tam zmestilo všetko potrebné. Pod nimi je hlavná časť webu. Tá sa taktiež delí na viacero častí. Vľavo je navigačný pruh, kde sú umiestnené odkazy na ďalšie časti webu a vpravo je samotný dokument. Toto sa niekedy robí pomocou rámcov (frames), tak, že iba tento posledný sa dá skrolovať (celkom logické). Tým si zabezpečíme, že na stránke je stále vidieť reklamný baner (v amerike sa totiž celý internet točí okolo peňazí) a taktiež odkazy na ďalšie časti. To je celkom dobré riešenie.
Ďalšou črtou je nepoužívanie obrázkov do pozadia, a aj keď sa použijú, tak sú to väčšinou len vyryté logá na jednofarebnom podklade. Pozadia si vo valnej miere nahrádzajú farebným pozadím, pričom farby sú volené s tak, že sa na stránke dopĺňajú a používajú sa také dosť zvláštne odtiene (pre nás európanov), ale sú typické pre ameriku = modrá, šedozelená a podobne.